Τμήματα
- Home/
- Προνήπια για παιδιά 4 ετών έως 5 ετών
Προνήπια για παιδιά 4 ετών έως 5 ετών
Το Νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη επαφή κάθε ανθρώπου με την εκπαιδευτική κοινότητα, και οι εμπειρίες καθώς και οι γνώσεις που θα αποκομίσει από αυτήν την επαφή, θα καθορίσουν «εν πολλάκις » και τη στάση του απέναντι στην εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό και ύστερα από αγώνες δεκαετιών το Ελληνικό κράτος, θεσμοθέτησε την υποχρεωτική φοίτηση των νηπίων, αναγνωρίζοντας ως ένα βαθμό την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα των σκοπών και των στόχων του Νηπιαγωγείου. Οι οποίοι στόχοι του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία είναι να βοηθά τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το ιδιωτικό νηπιαγωγείο Μικρός Μαέστρος, ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού, μετά την οικογένεια, εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.
Για την επίτευξη των σκοπών και στόχων του νηπιαγωγείου απαιτείται μεθοδολογική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων του προγράμματος που το στηρίζουμε στη βιωματική μέθοδο εργασίας (projects), η οποία κινητοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών και την ενεργητική συμμετοχή τους στην παιδευτική διαδικασία. Συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της πρωτοβουλίας και διευκολύνει επίσης την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας παιδιών και εκπαιδευτικών.
Η φοίτηση των νηπίων και προνηπίων λοιπόν, στο ιδιωτικό νηπιαγωγείο Μικρός Μαέστρος είναι αναγκαία διότι:
• Λαμβάνουν εκπαίδευση από εκπαιδευτικό προσωπικό εξειδικευμένο για την εκπαίδευση της ηλικιακής ομάδας 4-6 ετών, δηλαδή από νηπιαγωγούς του κλάδου ΠΕ60.
• Διότι φοιτώντας δύο χρόνια (ως προνήπια και ως νήπια) δίνεται η δυνατότητα να ολοκληρώσουν αποτελεσματικά και να υλοποιήσουν τους στόχους του υπάρχοντος αναλυτικού προγράμματος που είναι προαπαιτούμενοι για να μπορέσουν να αντεπεξέλθουν επιτυχώς στις απαιτήσεις του δημοτικού σχολείου.
• Διότι μέσα στα δύο χρόνια φοίτησης διασφαλίζεται η δυνατότητα διερεύνησης και πρόληψης των μαθησιακών δυσκολιών και η έγκαιρη αντιμετώπιση τους μέχρι το παιδί να φοιτήσει στο δημοτικό σχολείο. Δίνεται δηλαδή η δυνατότητα να επιτευχθεί στο νηπιαγωγείο, αυτό που ονομάζεται «πρώιμη παρέμβαση».
• Διότι διευκολύνει την ομαλή μετάβαση των παιδιών στο δημοτικό σχολείο.